• وبلاگ : بشكاف
  • يادداشت : درباره سقوط - قسمت اول
  • نظرات : 3 خصوصي ، 10 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    گفتي که بلا بلا بلا ، گفتم چشم ،
    از روز الست با رضا گفتم چشم
    من آمده ام تا به ولايت برسم،
    گفتي انا من شروطها گفتم چشم...

    عيدتون مبارك...

    سلام:

    قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَکّاها ـ وَ قَدْ خابَ مَنْ دَسّاها. (شمس: 9 و 10)
    هر کس نفس خويش را پاکيزه ساخت، به يقين رستگار شد و هر کس نفس خود را با گناه آلوده ساخت، زيانکار شد.

    ***********************

    نمي خوام بگم وب خوبي دارين.چون حتما خوب بوده كه سر زدم و نظر دادم.

    خوشحال ميشم ،كليك رنجه كنيد و به وبلاگ رستگاران بياين.

    و اگه با تبادل لينك موافق بوديد به من خبر بديد

    ************************

    اللهم عجل لوليك الفرج

    سلام دوست عزيز
    ضمن آرزوي قبولي طاعات و عاقبت بخيري براي شما.
    با مطلب قرآني «ما و خدا» منتظر تشريف فرمايي و استفاده از نظرات شما در «ثقلين» هستم.
    موفق باشيد
    + صحت 
    درباره حسن آيت در گوگل هم جستجو کن منجمله آنچه که در زير کپي ميکنم را خواهي يافت.
    مسنولين نظام از طريق حزب توده و سرويس کا گ ب اطلاع يافتند که آيت يک مامور رسمي سرويس جاسوسي انگليس است. يک آبروريزي و افتضاح باورنکردني. سران حکومت شتابزده تصميم به حذف آيت گرفتند زيرا دستگيري و محاکمه وي به هيچ وجه امکان پذير نبود، اصل ولايت فقيه بنام آيت نوشته شده بود و سران حزب جمهوري بقدري خود را خرج آيت کرده بودند و نظام آنچنان بهايي بخاطر نظريات اين تئوريسين سابق حزب زحمتکشان داده بود که حتي تصور اينکه ماهيت آيت برملا و علني شود قابل تصور نبود، آيت قبل از پخش شدن خبر اينکه عامل انگليس و مجري دستورات آنها است بايد کشته مي شد. تيم ترور با آسودگي خاطر به محل سکونت آيت رفته و او را جلوي درب منزلش به گلوله بستند. بيش از 60 گلوله بوي شليک شد ولي معجزه اين بود که نه راننده و نه محافظش کشته نشدند، همه گلوله ها فقط به آيت اصابت کرد، ترور هم به مجاهدين خلق نسبت داده شد و سران احمق سازمان هم براي کسب شهرت فوراً آنرا قبول کردند در صورتي که در تمام ترورهايي که سازمان انجام داده بود هميشه چند گلوله محدود شليک و تيم ترور بسرعت از محل دور شده بود ولي فقط استثنائاَ در اين مورد تيم ترور با خيال آسوده هر چه فشنگ داشتند خالي کردند و گلوله اي براي محافظت از خود يا عمليات بعدي نگه نداشتند، پادگاني که از آنجا مي آمدند پر از فشنگ بود. حسن آيت براي مدتي تبديل به شهيد آيت شد و يکسال بعد با دستور رسمي مقامات اطلاعاتي کشور عنوان شهيد از وي بازپس گرفته شده و ردپايش در تاريخ ايران را تا جائي که مي شد پاک کردند و ابلاغ کردند ديگر سالگرد و مراسم و يادنامه و مقاله و خاطره اي از آيت نبايد باشد.
    اينکه آيت نظر مثبتي به ميرحسين نداشته يک سند افتخار براي ميرحسين است. آيت دشمن ميرحسين و امثال ميرحسين بوده زيرا ميرحسين مصدق را يک قهرمان ملي مي دانست ولي آيت از حزب زحمتکشاني مي آمد که بر عليه مصدق جنگيده و او را ساقط نموده بودند.
    پاسخ

    داستان بامزه اي بود. البته تا مدتها فحش دادن به حضرت علي در منبرها واجب بود ولي ميدوني چه کسي اين رو واجب کرده بود؟ يزيد و معاويه شرابخوار که گناه هاشون رو همه مسلمونها ازش خبر داشتن و اتفاقا از هيچ گناه حضرت علي خبر نداشتن فقط اتهام بود. تبريک ميگم بهت. تو از تابعين ابو سفيان هستي.
    با عرض سلام و تبريک سالروز مبعث پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) خدمت شما بزرگوار و خانواده محترمتان.
    سلام ! خوندماااااااا ولي خيلي نفهميدم چي شد
    ممنونم که سر زدين ...
    خداحافظ
    سلام
    هر کسي به دنبال نيمه ي گمشده ي خود است که شايد در حلقه ي دوستان و اشنايان او را نيافته باشد "ايران زندگي" سعي دارد با ايجاد محيطي امن و صميمي اين امکان را براي جوانان ايراني فراهم اورد تا با تأمل و دقت بيشتري به آرزوهايشان جامه ي عمل بپوشانند.
    سايت ايران زندگي بر روي هدف ازدواج و همسريابي جوانان مبتني بر معيارهاي جوانان متمركز شده و هدفهاي دوستيابي و غيره رو دنبال نميكند، مسئولين اين سايت با نظارت دقيق سعي در ايجاد فضايي سالم و اخلاقي و ايمن براي جوانان ميهن اسلامي دارند...

    خوشحال ميشم بهم سر بزنيد.

    سلام.مطلب جديئ نوشتم.خوشحال مي شوم سر بزني و نظر بديد.

    سلام

    ميلاد امام محمد تقي رو خدمتتون تبريک عرض مي كنم

    وبلاگ خوب و با محتويات خوبي داريد

    خوش حال ميشم به وبلاگم سر بزنيد